| 0 comments ]


Shibin El-Kom 13 Disember - Pasukan bola sepak Shoubra telah mempamerkan aksi cemerlang dalam perlawanan persahabatan antara DPM Shoubra vs DPM Shibin. Perlawanan yang berlangsung di Istad Jami'ah, dekat sini. Pasukan yang diberi jolokan Singa Al-Quran itu berjaya membelasah pasukan Shibin 7-3.

Bersempena dengan perlawanan tersebut juga, ianya bukan hanya bertujuan mainan semata-mata tetapi yang paling utama ialah mengeratkan ukhwah dikalangan penuntut Malaysia yang belajar dibumi Anbiya' ini. Alhamdulillah kedua-dua pasukan mempamerkan komitmen yang cukup tinggi bagi menjayakan perlawanan tersebut.

Tahniah juga duberikan kepada seluruh warga DPM Shibin yang banyak membantu perjalanan aktiviti ini. Moga-moga usaha dan khidmat yang diberikan mendapat ganjaran yang setimpal disisi Illahi. Kami warga DPM mengucapkan tahniah kepada pasukan Shoubra yang telah mengharumkan nama DPM. Semoga kejayaan ini akan berterusan dan tidak terhenti di pertengahan jalan. Teruskan perjuangan kalian, kami sentiasa memberi sokongan padu.

0 comments

Post a Comment